torsdag 11. august 2011

Litt mere stue :)


Hei å hå :)
Ja her går dagene i ett.
I går hadde vi en kjempefin dag i familieparken jeg, min kjære, barna og min mamma, parken er ganske stor med masse dyr, både ville og tamme og i tillegg er det mange lekeapparater for barna å holde på med så vi koste oss hele dagen :)
Namskogan er et ganske lite tettsted, men i inngangen til parken har de en liten butikk hvor de selger masse interiør fra bla miljøgården, Ib Laursen, green gate og mange flere å det liker vi jo :))

I dag har jeg holdt på å ordnet huset til klubb i kveld, vi er en gjeng damer som møtes hver 14. dag for å hygge oss og skravle litt, kjempekoselig



Nytt sinkfat som jeg kjøpte i Bodø, hadde egentlig lyst på et litt større men,



den lille madonnaen er den jeg kjøpte brukt, har bare lakket den hvit, syns den ble mye finere da :)



Å så har jeg omsider fått meg osteklokke på stettfat



en slik har jeg ønsket meg lenge å da jeg fant den på halv pris i Bodø slo jeg til :)



Inni har jeg bare pyntet med en liten figur jeg kjøpte på Namskogan, noen hjertestein og litt roser, syns den er så fin i seg selv med trykket på at jeg vil ikke overdrive :)



Slik ble det altså med rundbordet i hjørnet av sofaen, den nydelig duken er det min mor som har strikket til meg for lenge siden



Ble egentlig ganske greit syns jeg :)



Lilla som preger stuen nå :)



Nei nå har jeg ikke tid til å sitte på dataen lengre, må få klart allt til kveldens strabaser :))

Ønsker alle dere som er innom en super kveld

post signature






6 kommentarer:

  1. Takk for koselig hilsen hos meg!!!
    Kjempekoselig stuekrok du har !!! Har lyst til å kjøre til familieparken og nå fikk jeg jo enda ett påskudd for å dra dit !!!!

    Ha en fin kveld !!
    Maren

    SvarSlett
  2. Kjempe koselig du har ordnet og styrt til ikveld,dere må ha en hyggelig kveld.:)
    Nydelig stetfat du har fått deg.
    Ha en strålende kveld.:)

    SvarSlett
  3. Så mye vakker pynt du har! Syns begge bordene var nydelig pyntet og dekket. Kos deg med venninnekvelden :)

    SvarSlett
  4. Flotte bilder av en kjempefin stue:)

    SvarSlett
  5. Så fint du har det i stuen din.
    Madonnaen ble kjempefin hvit, har en maken og fikk lyst til å male min også. ;)
    Klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye som Giwe away vinner hos Bettum Villa :D Hun sliter med å legge igjen kommentarer, så vet ikke om du har fått beskjed? Så det på facebook nemlig ;)

    Utrolig mye fint du har i stua di <3 Ha en flott helg!
    klem Tove

    SvarSlett