søndag 14. august 2011

Helge fri :))



Hei å hå :)
Denne helgen har vi hatt et utrolig sommervær, derfor har jeg tatt fri fra allt som har med hus, hage og interiør å gjøre å heller koset oss sammen med barna :)
I går var vi på campingen til min mor på en plass som heter Torge, er en kjempekoselig plass som vi også var fast på da vi hadde egen vogn, må si jeg savner det veldig mye for det er utrolig koselig og sosialt å være der :))
I dag har vi vært på fisketur sammen med svigers på et sted som heter Drogsodden, noen var ute i båt mens resten fisket fra land, men det kom selfølgelig en Nise å ødela hele moroa for den jager fisken bort, men en  koselig tur hadde vi uansett :)

Tenkte bare jeg skulle vise dere et lyshus med elektrisk lys som jeg kjøpte på Jotex for litt siden, er veldig dårlige, uklare bilder men dere må bare bære over med meg til jeg får meg nytt kamera


er veldig fint lys av det selv om det ikke vises så godt på bildet :)
Huset står på en hylle ved sofaen å på samme hylle har jeg stående bilder av mine kjære besteforeldre, ingen av dem lever i dag desverre <3

Dette er brudebilde av bestemor og bestefar på far siden, de het Hildur og Trygve. Hun døde før jeg ble født så jeg har desverre ikke fått truffet henne i livet, men en vakker kvinne det var hun <3
Litt koselig at historien gjentar seg for min storesøster er nemlig oppkalt etter henne å hennes mann heter Trygve :)



Dette er et gammelt bilde av min mormor og morfar som het Asbjørg og Karl <3  
Min lille sokkertopp Ronja er født på bursdagen til sin oldemor som faktisk er nå den 17.aug. :)



Må snart finne ny plass til allt dette for i dag fant jeg et supertilbud på ny tv, vi er da en av de få som fremdeles har hatt av de store kolossene til nå, men før helgen gikk denne "heldigvis" hedens så vi fikk en unnskyldning til å kjøpe oss flatskjerm, jippi :))
Den blir mest sannsynelig plassert på denne hyllen slik at vi ser tv fra både sofa kroken og godstolene :)



Denne uken blir vel nok en stressuke !!
 Vi skal arrangere loppis på vårt lokale ungdomshus så da må jeg begynne å tømme skuffer og skap for å prøve å bli av med mye dill og dall fra tidligere dager, før den lyse, romantiske stilen slo ned hos meg, så skal Ronja snuppa feire barnebursdag på onsdag og i tilleg har jeg veldig lyst til å begynne med den berømte speilkommoden min så vi får se hvor langt jeg kommer :))

Tusen takk for gode ord fra dere, min kjære er en ganske "sterk" kar å kommer seg ganske raskt etter kurene bare han får nok hvile og ro <3

Da gjenstår det bare å ønske alle en fin ny uke


post signature



5 kommentarer:

  1. Nok ett utrolig koslig innlegg..

    Takk for koslig(e) kommentarer på innlegget mitt.

    Ønsker deg også en fin uke :-D

    SvarSlett
  2. Så koselig det huset! Har vært på jakt etter et sånt med elektrisk lys i jeg også. Koselige bilder;) Ha en fin start på en ny uke. Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  3. Hej Mette.
    Rigtig skønt indlæg, men dejlige billede af dine "bedsteforældre.
    Altid hyggeligt at kigge/ læse på din blog.
    God bedring til din mand - pas godt på hinanden.
    Ha´en god mandag / uge.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  4. Ja, nå var det deilig med sommervær!

    Så fint lyshus! Og kjempefine gamle bilder!
    Mye nydelig i innleggene under her, også. Likte veldig godt det nye stettefatet ditt.

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  5. Kjære Mette <3
    Takk for koselig kommentar i bloggen min, så bra at du la igjenn ett lite spor slik at jeg kunne finne DEG :)

    Det er en tøff tid vi er inne i, å kampen mot kreften vet vi begge er en hard kamp...
    Jeg tror det er veldig viktig å tenke positivt, selv om det er vanskelig noen ganger....

    Jeg ønsker dere masse lykke til, og takker for tipset ang naturmedisinen- DEN skal vi prøve !!! :)

    Legger meg til som følger på den flotte bloggen din <3

    Mange klemmer og varme tanker sendes dere <3
    Lolita

    SvarSlett