tirsdag 23. august 2011

Min speilkommode :))



Hei på dere :)
Her kommer endelig noen bilder av speilkommoden min, har omsider fått den ned i garagen og har allerede grunnet den et strøk, håper bare den blir bra :)
Dette er da altså "før" bilder, bilder av det endelige resultatet kommer når jeg er helt ferdig med den :)

(litt vanskelig å ta bilder i garagen pga liten plass til tross for at vi har dobbelgarage)

som dere ser har ikke forrige eier vært helt snill med den, masse klistermerkelim over hele,



men de er selfølgelig borte nå :)






Nå skal jeg ut å se om grunningen har tørket, så jeg får fortsette mens jeg er i siget :)

Ha en fortsatt fin dag

post signature




6 kommentarer:

  1. Å så heldig du er som har en så nydelig speilkommode. Er spent på fortsettelsen.

    Klem

    SvarSlett
  2. Så kjekk skolegutt. :)
    Speilkommoden var
    knallfin. Skal den
    bli hvit ?
    Klem.

    SvarSlett
  3. Hei Mette :)
    Å, denne kommer til å bli kjempefin ღ
    Gleder meg masse til å se det ferdige
    resultatet ღ Me Like...
    Ønsker deg en kjempefin kveld videre.
    Stor klem fra Mette ;)

    SvarSlett
  4. Så heldig du er! Gleder meg til å se det ferdige resultatet! Jeg er på jakt etter noe lignende, og plutselig en dag, vettu;)Ha en fin kveld! Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  5. Spennende! Den var litt anderledes enn de speil kommodene man vanligvis ser, så den må du ta godt vare på;-)

    SvarSlett
  6. Ahhh...denne likte jeg!!!! Og jeg gleder meg til å se den ferdig=)! Er sikker på at den blir utrolig lekker=)!!

    Klemmer!

    SvarSlett