fredag 26. august 2011

Helg, lykke i posten og "nytt" bord :)

Hei å hå :)

Er litt trett og slapp i dag ! 
I går hadde vi klubb hos min søster med god mat og koselig samvær, men tiden har jo en tendens til å gå litt fortere når man har det så hyggelig at det ble litt sent på oss :) 
I tillegg lurer jeg på om influensaen er i annmars for jeg har vondt i halsen og ørene, så det gjør vel sitt på formen !!

Men, men, i dag fikk en oppmuntring i posten :)) Som dere kanskje husker så vant jeg på giveawayen hos Madelen med den fine bloggen Bettum Villa, å premien var et års abonemang av dette,



som er et kjempebra blad med masse inspirerende bilder av både hus, hjem og hage, midt i blinken for meg, så tusen hjertelig takk til deg Madelen for den perfekte premien :))

Så tenkte jeg å vise dere bordet jeg arvet av min morfar som jeg nå har malt :)



Det ble akkurat passe "slitt" å jeg har foreløpig valgt å beholde den gamle knotten på skuffen, er jo litt av sjarmen det syns jeg :)



Ble mye finere når det ble hvitt syns jeg :)






Så her skal jeg kose meg i høstmørket i kveld :)



Tusen takk til dere for gode ord <3
Min kjære har fått ny vurdering i Stavanger på ting de kunne prøve mot kreften, nå gjenstår det bare å få sykehuset her nord til å gjennomføre dette !!

Nå skal jeg ut å male atter et strøk på kommoden min å satser på at det dekker nå :)

Ønsker dere alle ei strålende helg

post signature









5 kommentarer:

  1. God bedring!!! Håper du slipper unna influensa! Lev Landlig kom i postkassen min også, jippi!! Så nå skal det leses og nytes en kopp te=)! Bordet ble kjempe fint!!! Krysser fingrene for din kjære!

    Ha en herlig helg!
    Klemmer!

    SvarSlett
  2. Hei Mette. Gratulerer med den flotte premien:) Så herlig å ha noe å drømme seg vekk med i kosekroken din, når vinteren kommer:)) Det fortjener du så mye:) Bordet var kjempefint! Heldige deg! Kjekt med ekte gamle ting:) Ønsker alt godt til deg og din kjære. Varme klemmer fra Ellen.

    SvarSlett
  3. Bordet ble kjempefint.

    Lykke til videre, så satser vi på at alt går bra.

    Klem Bente

    SvarSlett
  4. Hei:)

    Så nydelig bordet ditt ble! Og grattis med vunnet giveaway, det er alltid morsomt:)
    Krysser fingrene for at det går bra med din kjære.
    Ha en fin helg!

    Klem Line E.

    SvarSlett
  5. Håper du nyter premien i fulle drag!! Det er et herlig blad som jeg liker skikkelig godt nå som høstmørket kryper på.
    Klem Madelén

    SvarSlett