mandag 8. august 2011

Min nye Madonna :))

 Hei å hå :)
Har lenge sett etter den perfekte antikke madonna, å nå har jeg funnet den :))
Kjøpte den hos Nina i Paradiset, hun har ikke nettbutikk, men en liten butikk hjemme hos seg som bugner av masse nydelige ting og tang :)
Dere kan også besøke henne på facebook, Paradiset hage & interiør så får dere se hvor mye fint hun har :)



Har desverre ikke fått gleden av å besøke henne selv, men min kjempesnille blogg venninde Mette har, så hun var så grei å tok den med hjem for meg, tusen hjertelig takk Mette :)
Mette har den nydelige bloggen Miss Mette, å den må dere bare besøke, kjempekoselig blogg med utrolig vakre bilder av både interiør og natur :)



Denne nye skjønnheten har foreløpig fått plass på det gamle vaskeskapet mitt,



flytter stadig om på ting og tang så det er godt mulig hun blir flyttet på, he,he :)



I morgen skal vi hente en gammel speilkommode som vi har kjøpt av samme nabo som vaskeskapet, gleder meg masse, skal prøve å få tatt bilder i løpet av morgendagen :)

Tusen takk for gode ord og masse velkommen til nye følgere, håper dere vil trives på besøk hos meg :)

Ønsker alle en fortsatt fin kveld


post signature







9 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselig besøk inne hos meg !!! Jeg har også akkurat kjøpt den madonnaen ;) sååååå vakker !!

    Ha en fin kveld !!

    Klem fra Maren.

    SvarSlett
  2. Hei Mette! Koselig det vår her hos deg! Nydelig Madonna, har maken selv, og den er bare super lekker! Ha en fin kveld! Klemmer frå Solveig!

    SvarSlett
  3. Heia! Madonnan va kjempefin den :-)
    Sinkhuset har e også,fikk i julegave. Fint med lys i.Ha en fin kveld !!
    klem Line :-)

    SvarSlett
  4. Den var bare lekker,helt nydelig:)
    Vaskeskapet var også veldig flott, heldig du er som har et slik.
    Ha en flott kveld.
    Klems.:)

    SvarSlett
  5. Nydelig madonna. :)
    Artig å flytte litt rundt på ting og tang. ;)
    Klem

    SvarSlett
  6. Kjempe fin!! Du skulle absolutt reist en tur til Polen, Warszawa eller Krakow. Der vil du finne Madonna figurer i alle slags varianter, størrelser og farger. Vi samler på Ikoner og har fått noen stykker etter hvert både fra Polen og Russland. Noen med Madonnaen på og noen med Kristus, nydelige. Har faktisk et innlegg om de hos meg og tror det ligger under etiketten "Reiser". Blir spennende å se hva du henter hjem i morgen:))
    Klem

    SvarSlett
  7. Hei Mette :-D

    Tusen takk for koslig kommentar, og nå er jeg også følger av den nydelige bloggen din :-D

    For en fantastisk madonna, men det jeg er mest nyskgjerrig på er duken under (eller er det dukene under) hvor har du kjøpt den? Den var heeeelt nydelig :-D

    Ønsker deg en god uke..

    Klemmer

    SvarSlett
  8. Takk for koselig kommentar(som alltid;) inne hos meg. Fin madonna! Er jeg nesten den eneste som ikke har. Jammen!!! Ønsker meg:))) Ha en toppers dag. Her er det nydelig vær! Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  9. Gratulerer med en ny flott Madonna. Den var virkelig fin! Ha en fiiiin kveld.
    Klemmer

    SvarSlett