mandag 22. august 2011

Herlighet som tiden går :)

Hei å hå :)
I dag har minste gutten min Thorben hatt sin første skoledag,


herlighet som tiden går,



syns ikke det er så lenge siden jeg lå i Sandnessjøen å skulle ha han,



å nå er han altså 6 år,



å stolt skolegutt :)



Ja tiden flyr virkelig, men er jo litt godt også kjenner jeg, at barna vokser til å blir litt mere selvhjelpen :)

Måtte jo ta bilde av lillesnuppa også, hun er tross allt "førskolebarn" og størst i barnehagen i år, som hun sier selv :)



I dag har jeg faktisk fått kommoden min ned i garagen, så i morgen måå jeg begynne å gjøre noe med den, men skal ta "før" bilder så dere får se :)

Tusen takk for gode kommentarer om min søsters hus, å beklager lite besøk fra meg, har hatt så mye å gjøre den siste tiden så tiden har bare ikke strukket til, men lover å komme sterkere tilbake når jeg kommer ajour med mine planer :)

Ønsker dere alle en fortsatt fin uke

post signature


5 kommentarer:

  1. Så spennende å ha blitt skolegutt - er vel nesten like spennende for mor?? =) Koselige bilder av begge småtrollene dine.

    SvarSlett
  2. Hej Mette.
    1. skoledag er altid noget speciel - rigtig søde billeder af dine børn.
    Ha´en god mandag aften.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  3. fiiiine Thorben :o)) Go klem fra tante :o)))

    SvarSlett
  4. Ja tiden flyr fort, man må bare prøve å gripe fatt i det som er her å nå.
    Her har vi også hatt første skoledag etter sommerferien, men det er i 4 kl. og 2 vidergående,Hi
    Flotte bilder av barna dine:)
    Ha en flott kveld.:)

    SvarSlett
  5. Hei mette. Så nydelige barn du har:) ikke vanskelig å se hvem Thorben ligner på;) Han er jo prikk lik deg:) Kjempesøte unger:) Håper han vil trives på skolen. Klem Ellen.

    SvarSlett