tirsdag 9. august 2011

Litt ombytting av bord :)

 Hei på dere :)
I dag fant jeg plutselig på å prøve bordbytte på stua, ble faktisk ganske greit, iverfall den ene plassen :)
Hjørne bordet som sto i sofa kroken har jeg byttet om med rundbordet



Dette er et gammelt bord jeg har arvet fra min morfar, har en skuff under som jeg tenkte kunne romme fjernkontroller, briller og lignende, blir så lei av at de ligger å slenger på bordet, men bordet må få seg en omgang med malekosten først :)

Et gammelt vakkert hjem ligger klart til kvelden, finner god inspirasjon i de gamle bladene også jeg,



Litt kose stemning :)



Den berømte gulvmatten er til vask nok en gang, Diva vennen har vært litt uheldig som vanlig



Vi har hentet speil kommoden i dag å den er såå fin, har ikke fått tatt bilder enda desverre skal prøve å få tatt noen ganske snart :))

I morgen skal vi en dagstur til Namskogan familiepark, kosedag på hele familien, tror det blir godt for alle og en hver :))

Må igjenn få takke for gode ord fra dere, er bare så utrolig koselig å lese :))

Ønsker alle en toppers morgendag

post signature









8 kommentarer:

  1. Nydelig og koselig var det.
    Ønsker dere god tur imorgen og det er bare så kos å gjør noe sammen med hele familien.
    Ha en flott kveld og morgendag.
    Klem.:)

    SvarSlett
  2. Go tur i mårra og vi sees på klubb på Torsdag :-)
    Klem Line

    SvarSlett
  3. Hvor ser det smukt og romantisk ud.
    God tur med familien i dag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  4. En koselig forandring det der;O) det er så koselig å ommøblere litt av og til. Da føles det som om en har ny stue igjen;o)
    Fin dag til deg og dine.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  5. Så fint du har det! Og veldig koselig:) Hvor har du fått tak i de stoltrekkene?

    Hilsen Hilde

    SvarSlett
  6. Så koselig det ble. :)
    Altid gøy å ommøblere litt.
    Kos dere masse på tur i morgen.
    Ønsker deg en fin kveld. :)
    klem

    SvarSlett
  7. Ja, det er alltid artig å ommøblere! Spesielt når resultatet blir så bra!
    Du er utrolig flink å lage det koselig rundt deg. Nydelig pynt over alt.

    Så fin ny madonna du har fått! Nina har veldig mye fint. Skulle gjerne ha vært på besøk en tur i butikken henne, med et lass med penger. Så snilt av Mette å kjøpe med den nydelige madonnaen til deg.

    I går brukte vi dagen godt. Min mann beiset alle plattinger/ terrasser, mens jeg ryddet i huset. Etterpå plukket vi inn all ripsen vi har i hagen. Jeg må innrømme at jeg ikke liker å plukke bær, men hvert år tømmer vi ripsbuskene vi har i hagen, og tar vare på dette. Det var godt å få gjort dette.
    I tillegg har vi i dag stekt opp nesten 100 elgkarbonader, så nå må jeg si at jeg er veldig fornøyd.

    Håper dere koste dere i Namskogan!

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  8. Det ble kjempefint, Mette ღ alltid kjekt
    med litt forandring :) Madonna figuren
    passer kjempefint inn hos deg, kjekt å
    høre at du ble fornøyd, og takk for gode
    ord i innlegget ღ Håper dere har hatt en
    kjempeflott dag i Namskogan familiepark,
    og så ønsker jeg deg en fortsatt fin uke.
    Klem fra Mette

    SvarSlett