torsdag 18. august 2011

Noen som vet ??

Hei å hå :)
Har vært veldig plaget med bloggen de to siste dagene, har ikke gått å skrive innlegg eller laste opp bilder, men håper det er ordnet nå !!

Var som jeg nevnte i forrige innlegg på besøk hos min kjære storesøster, hun samler på et servise fra Maison tror jeg, å nå lurer jeg på om noen vet hvor man kan få tak i flere av dette, hun skulle gjerne hatt 4 sett til men butikken hun kjøpte de på er utsolgt


er ikke sikker den fine blåfargen kommer til sin rette her men blå er de ivertfall, dere kan jo gi meg et hint om dere vet noen som selger disse enda ??

Så har jeg tatt noen bilder av noe nytt og fint hun har kjøpt seg siden jeg var hos henne sist, å det er dette nydelige flueskapet



inni har hun pyntet med arvegods og litt småtteri



skapet står på sjenken i stua hennes, passet kjempefint her :))
(hun var ikke heelt fornøyd med fargen så hun har malt det å det er grunnen til at det står på noe blader)



Å så har hun vært på tokt i kjelleren i sine svigerforeldres gamle hus, å der fant hun dette vakre bilde med et fint værs skrevet under :) (dårlig bilde, måå få meg speilreflekskamera)



Har også tatt masse bilder av den nydelige spisestua hennes, skal prøve å få til et innlegg om den i morgen :))

Nå får dere ha en fortsatt fin kveld



6 kommentarer:

  1. Hej Mette.
    Flotte billeder du har taget.
    Jeg ved ikke hvad browser du bruger, men Google Chrone er der mindst problemer med.
    Ha´en god fredag.
    Vejret her: regn + 12 grader.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder. Serviset er kjempelekkert, men typisk for disse sevrisene er at de slutter å lage dem fordi det kommer noe nytt hele tiden. Håper imidlertid det er noen som har noe igjen så hun får tak i. Skal være på utkikk....
    Så koselig det var med det lille skapet til små skatter:)
    Blogger er helt på bærtur.
    Jeg skal prøve med google chrome som HanneBente anbefaler.
    Ha en fin helg.
    Klem fra Ingunn:)

    SvarSlett
  3. Serviset var kjempelekkert! Og det skjønne skapet
    passet fint på den gamle sjenken.
    Ønsker deg en fin dag og en god helg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Hei på deg!
    Har ikke merket noe trøbbel med blogging eller opplasting av bilder. Håper det er bedre nå.

    Nydelig servise. Håper hun får tak i mer. Men, aner dessverre ikke hvor.

    Skapet var også utrolig lekkert!

    God helg!
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  5. Et nydelig servise, men jeg kan desverre ikke komme med noen tips til utsalgssteder..
    Men 'Romantic Praire Style' kan du kjpe her:
    http://www.ark.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=5831595

    God helg!

    klem, Aileen

    SvarSlett
  6. Vet ikke hvor søsteren din kjøpte serviset. Men så at Spar kjøp i vår by, hadde fått det inn. Klem Ellen

    SvarSlett