torsdag 25. august 2011

Et nydelig bilde :)



Hei på dere :)
Her males det for fulle mugger, jeg plages med kommoden min, virker som malingen krakelerer :(
Mattet den ned først å så grunnet å det gikk helt fint men når første malings strøk kom på virker det som malingen reagere på noe, har nå malt den 3 strøk men er enda ikke bra, skal prøve meg på et strøk til i dag så blir det som det blir :)
Om jeg får den ferdig må jeg male opp mellomgangen hvor jeg skal ha den, for der ser det ikke ut, barna har tegnet på veggene når de var mindre å malingen er veldig slitt å et så fint møbel fortjener jo å stå i et fint rom :))

Men det jeg egentlig skulle vise dere i dag er dette nydelige bilde jeg har tigget av min kjære svigermor :)


Syns det var så vakkert, hun fortalte at de hadde et slikt bilde i alle dagligrom når hun vokste opp, å dette er fra hennes tantes hus så det er nok ganske gammelt vil jeg tro :)



Tenkte å ha det over vedovnen på stua, min kjære skal hjelpe meg å lage en hylle som jeg skal ha der når han kommer hjem ! Han har dratt til Stavanger for å prøve å få en ny vurdering og annen hjelp ang sykdommen sin, så jeg håper de finner på noe som kan hjelpe <3

I ettermiddag skal jeg og barna besøke det store pengesluket(tivoli) som er i byen, en kostbar affære når man har 4 barn, men nå er Bendik på skoletur så det blir bare 3, småtassene gleder seg masse, håper bare været holder seg fint, er litt grått og yr men tempen er god :))

Da ønsker jeg alle en fortsatt fin dag


post signature






6 kommentarer:

  1. Så dumt med kommoden! Håper det ordner seg med enda et strøk maling. Ja disse bildene husker jeg også fra min mormor. Hun hadde flere av disse motivene rundt omkring på soverummene. Det bringer gode gamle minner fra barndommen frem:)
    Kos dere på tivoli, hørtes artig ut!
    Klem

    SvarSlett
  2. Det bildet var helt nydelig! Husker sånne fra jeg var liten, og søren at jeg ikke tok vare på de jeg kom over. Ble jo solgt for en 10'er i bruktbutikker og loppiser. Argh! Har jeg flaks, kommer jeg nok over noe en dag. Håper mannen din blir bedre(selv om jeg ikke vet hva som feiler ham, forsto jeg det som om det var noe alvorlig?), og får behandling som hjelper. Ha en fin dag! Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  3. Fint bilde :-)Irriterende når oppussinsprosjekter slår seg vrang :-( sees i kveld på klubb :-)

    SvarSlett
  4. Nydelig bilde. :)
    Håper kommoden blir som du ønsker når du har gjort så mye arbeid med den.
    Gleder meg til å se resultatet. :)
    Håper virkelig mannen din får noe som hjelper.
    Ønsker deg en fin dag videre.
    Klem

    SvarSlett
  5. Så trasig med malingen da!!! Skjønner ikke hva det kan være som gjør at det "sprekker"! Håper du får det til slutt og jeg gleder meg til å se den ferdig!! Nydelig bilde du har fått deg!

    Ha en herlig helg!
    Klemmer!

    SvarSlett
  6. Hei.
    Hadde samme problemet med et skap,
    men malte et par strøk med sperregrunn (mellom mallingsstrøkene)
    og da ble det bra. Jesusbilder er nydelige,
    ditt var jo skikkelig flott da. Håper så inderlig
    det går bra med mannen din.
    Klem.

    SvarSlett