tirsdag 30. august 2011

Endelig ferdig :)


Hei på dere :)

Da var jeg endelig ferdig med oppussinga, dvs jeg har noen skapdører igjenn, jeg gikk tom for maling så det blir gjordt i morgen :)
Har holdt på med malingsarbeid i flere dager nå, å er ganske sliten !!
Min kjære kom hjem fra Stavanger Lørdagskveld å dro til mosjøen i dag for nok en cellegiftskur, så her går det i ett, i tillegg sliter jeg selv med helsa fortiden, men presset meg litt ekstra for å bli ferdig, så her kommer resultatet :)

Først et "før" bilde



Å slik ser den ut nå

(vet det er veldig dårlig kvalitet på bildene, som vanlig nesten tom for strøm)


Veldig vanskelig å ta bilder i den lille gangen vår å så blir det litt speilbilder av meg gitt :))



Ble kanskje litt "mye" med den lyslenken der, men den får henge for en stund :)
Fargen jeg malte den med heter Bomull å veggene med lys antikk :)
Her har bildene av mine besteforeldre havnet foreløpig <3






Ble til syvende å sist ganske så fornøyd med resultatet, å så er det utrolig god plass i den så nå har jeg fått ryddet i alle spill, pusslespill og tegnesakene til smårollingene :)



Så ser jeg at jeg har fått nye følgere, koselig at dere vil følge min lille blogg, å tusen takk for gode ord, lover alle et besøk i nærmeste framtid :)

Nå skal jeg pakke siste rest for størstegutten som skal på langtur med klassen i morgen, skal gå en lang mars og blir borte til fredagen, heldigvis er det meldt fint vær så de får sikkert en kjempefin tur :)
Før kvelden avsluttes med Greys og Privat praksis :)

Ønsker alle en fortsatt fin uke

post signature











16 kommentarer:

  1. Hei Mette
    ... og takk for sist ;) Ikke alltid lett å
    kjenne igjen noen bare fra bilder alltid :)
    Koselig i alle fall å treffe på deg...
    Skjenken din ble NYDELIG, og så fint du har
    pyntet fatet med lys og skjønn engel ღ og
    så koselig med sort/ hvite bilder - Me Like :)
    Flink du ღ Ønsker deg en fortsatt fin kveld
    og uke. Her blir det også Greys snart :)
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Heia MettePipp :) førr ein fin blogg du har, e bi så imponert at. Du har jo så mykjy stæsj og fine saker rundt omkreng på bloggen din.. e e no spillerny i dæ her "game", mæn dæ kjæm se vell ættekvart ;)
    Håpæ dæ går bra me dåkker, og så må e sei at du e kjæmpeflenk å puss opp og lag dæ fint rundt de :) stå på videre, vi snakkes/skrives :) e ska følli me hehehe

    klæm

    SvarSlett
  3. Skjenken ble kjempe flott og du har pyntet den så fint. Du har gjort en fantastisk jobb.
    Ønsker deg en fin kveld.:)Ta vare på deg selv ikke glem deg selv oppi alt det du går gjennom akkurat nå.:)Klem

    SvarSlett
  4. Wow så flott den ble! :):)
    Koselig pyntet også.
    Håper du snart blir bedre,
    slitsomt når kroppen ikke vil like mye som hode.
    Klem

    SvarSlett
  5. Den ble rett og slett nyyydelig.

    Ha ei fin uke

    Klem

    SvarSlett
  6. Den ble rett og slett LEKKER!!! Du har gjort en super jobb=)! Kjempe koselig i gangen og flotte detaljer!!

    Ha en herrrlig uke videre og god bedring=)!
    Klemmer!

    SvarSlett
  7. Åååå, så NYDELIG møbel!!!!

    Nattinatt,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  8. Du har fått et kjempefint møbel etter oppussinga, altså! Den kunne jeg tenkt meg, sukk;) Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  9. Kjempeflott makeover,og så fint
    du har pyntet. Syns det ble lekkert
    med lyslenken. :))
    Godbedringsklem.

    SvarSlett
  10. Oi! Den ble utrolig fin:) nå fikk jeg virkelig lyst til å gripe malekosten selv.

    Bente

    SvarSlett
  11. Det ble UTROLIG fint! Du er kjempeflink! FOR en jobb! Men supert resultat!

    Håper været holder seg til de som skal til Lomsdalen. Mine to har bare gode minner fra denne turen. Slitsomt men artig. Men, når været er bra, blir det jo ekstra fint.

    Ha en fin dag!
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  12. WOW!
    Så utruleg flott den vart!
    Kjempe lekker pynt på også..

    Takk for koseleg helsing og fine ord frå deg ♥

    God onsdag :)

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  13. Hei!
    Utrolig flott sjenk du har fått deg etter make-overen :-)....og jeg syns det var veldig koselig med den lyslenka jeg :-)
    ......og selvfølgelig må tente lys til for å skape den rette stemningen nå når høsten kommer snikende innover oss.....:-)

    Hilsen Rita

    SvarSlett
  14. Denne ble virkelig kjempefin.
    Og det gjorde seg så fint med den lyslenka, så koselig.
    Klem

    SvarSlett
  15. Denne ble bare helt fortryllende nydelig!! for en kjempejobb du har gjort:) Heldigen deg som har funne en slik nydelig gammel skatt! Gode klemmer fra Ellen.

    SvarSlett