onsdag 31. august 2011

Ny kommode på stua og smørkinn som potteskjuler :)


Hei alle sammen :)

Tusen takk for de gode kommentarene ang speilkommoden min i forrige innlegg, kjempekoselig å lese :))
I dag har jeg malt ferdig skapdørene og siste rest så nå er jeg endelig ferdig :)

Tenkte jeg skulle vise dere en "ny" krok på stua i dag, som jeg har fortalt tidligere ble tv vår ødelagt for en stund siden å vi måtte endelig få oss flatskjerm :) Da vi bestilte kjøpte Tommy seg sin egen for å ha på loftstua å da forsvant stereobenken vår opp :) Så jeg kjøpte en kommode istede, veldig greit for da får jeg plass til mere dill og dall :)


Krona til venstre er ny, kjøpte et sett men den andre var diger så jeg har ikke funnet plass til den enda :)






Så har jeg hentet fram min gamle smørkinn etter mine svigerforeldre å bruker den som potteskjuler, planten som står i hører egentlig til i spisestua, skal til Namsos om en uke å da skal jeg kjøpe meg et oliventre på plantasjen som skal få stå her :)






Så et bilde med tv-monstret med :)


 

Nå skal jeg gjøre meg klar for høstfest i barnehagen til lille snuppa, de skulle grille å ordne mat til oss så det blir kjempekoselig :))

Ønsker alle en fortsatt fin dag
post signature





5 kommentarer:

  1. Så nydelig krok du har fått deg på stua, lekre detaljer som skaper en fin helhet :)
    Ønsker deg en fin onsdag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig det ble! Rustikk potteskjuler, me like;) Ha en fin kveld. Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  3. Kjempekoselig!
    Så fin den krona var:)
    Klem Gitte

    SvarSlett
  4. Hei og tusen takk for koselige besøk hos meg ♥ Så flott blogg du har! Kjempekoslig stuekrok, og den krona var rååålekker :)

    Ha en fin kveld videre.
    Klem ♥

    SvarSlett
  5. Hei.
    Så koselig krok,søt kommode.
    Likte godt smørkinna di,blir
    lekkert med oliventre oppi.
    Nattinatt.
    Klem.

    SvarSlett