søndag 7. august 2011

Litt mere sink :)

 Hei å hå :)
Her har det vært strålende sol og varmt hele dagen å den har jeg nydt ute i solstolen min :)
Fant ut at jeg skulle ta en pause fra både hus og hage i dag å bare slappe av og kose meg, å det har jeg gjordt :))

Tenkte jeg skulle vise dere litt av det jeg kjøpte på Bodøturen :)
Som jeg har nevnt tidligere har jeg fått helt dilla på sink, så jeg fant et par småting på salg :)

 Dette lyshuset var på halv pris på Kremmerhuset,


har fått plass i vinduet foreløpig



sammen med den søte kronen jeg fant på bohus






hjertelykter fra nille



siden det begynner å bli mørkt ute om kveldene har jeg hengt opp høst/vinter gardinene jeg kjøpte på boligfryd i fjor, de er jeg bare kjempefornøyd med :)



Har planer om å kjøpe lys gråe trekk til stolene denne høsten, disse har krympet en del å så er det jo greit å forandre litt :)




Å så har jeg hentet meg en annen vakker sak i dag, men det skal dere få se i morgen :)

Ønsker alle en fin ny uke

post signature



6 kommentarer:

  1. Koselig krok, sink er så fint =)

    SvarSlett
  2. Så mye fint du fant;-) Bodø er en utrolig fin shopping by,elsker å shoppe når vi er innom;-) Klem

    SvarSlett
  3. Hei Mette! Så fint du har det,likte veldig godt hjertelykten! Er på utkikk etter en liten lykt å ha i tv-stuen,kanskje det blir en Nille tur imorgen;))

    Klem

    SvarSlett
  4. Hej Mette.
    Så smukke ting du viser - jeg syntes at hjertelysestagen er utrolig sød.
    Vi har en forretning i Herning Moster D - prøv at tage et kig - min favoritforretning.
    Moster D
    Link:http://moster-d.dk/Herning/herning.htm
    Ha´en god mandag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  5. Elsker sink :D Så mye fint du har kjøpt deg :) Legger meg til som følger hos deg!! så koselig blogg <3
    klem Tove

    SvarSlett
  6. Flotte ting i zink! Likte godt den madonnaen du har mellom vinduene også! Ha en fin dag. Klem fra Eli:)

    SvarSlett